۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

ترک جلق (مرحله سوم)

مرحله سوم [از روز پانزده تا چهل]

تبریک تبریک تبریک و صدهزاران بار تبریک به شمایی که توانستید به اینجای کار برسید کم کم دارم نسیم خوش پیروزیتان را احساس می کنم دارم حس می کنم پیروزیهای خوبی در انتظارتان خواهد بود اما دوستان گلم در کنار کلیه تبریکات فوق باید به همان اندازه اخطار بدهم که کار شما به همان اندازه سخت و نفسگیر شده

شما در لحظات بسیار حساس و سرنوشت سازی از دوران ترک قرار دارید و به قول معروف بجایی رسیدی که اصل ماجراست و ما بهش مرز عبور می گوییم چرا که اگر این چند روز رد بکنی دیگه تمام!!!!!

بله همه چیز تمام میشه !!!!!!

وضعیت شما درست همانند دونده ای است که چیزی نمانده به خط آخر برسه و داره کلیه تلاشش میکنه تا به انتها برسه


و مبادا در رعایت حتی یک بند آن هم کوتاهی کنید خصوصا خصوصا از حالا به بعد روی ادرار نوسانی و عدم فکر بشدت تاکید و مراقبت نمایید این دو مورد رمز پیروزی شما تا آینده خواهد بود یعنی تا فکری خواست به سراغتان بیاد با کمال قدرت جلویش قرار بگیرید و آنرا در نطفه خفه اش کنید و از این به بعد هم ادرار نوسانی را در طول روز فراموش نکنید.

موفق باشید

فایل فراموش نشود

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 17:05

سلام.از شما خیلی خیلی ممنونم بابت سایت واقعا مفیدتون
من الان روز 25 هستم ولی شب قبل دچار احتلام شدم آیا این اتفاق رکوردمو شکسته؟ممنون میشم جواب بدی

به هیچ وجه احتلام تاثیری نداره و اتفاقا نوید درست آمدن مسیر از جانب شما میدهد فقط روز بعدش ادرار نوسانی داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد