۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

۞ استمنا و ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی ۞

۞ترک خودارضایی تضمینی با مشاوره تلفنی رایگان۞

کاهش مضرات استمناء - اقدامات فوری و لازم بعد از خودارضایی

کاهش مضرات استمناء

اقدامات فوری و لازم بعد از خودارضایی

 

استمنا مضرات بیشماری در پی دارد که مجال بیان آنها نیست،اما اینجا میخواهیم با بیان یک سری از دستورالعملها پیامدهای پیشامده را به حداقل مقدار ممکنه برسانیم.

بعد از استمنا از یک طرف با اعصابی بسیار تحریک شده طرف هستید و از طرفی هم با بدنی که مقادیر مهمی از املاح و پروتین های ارزشمند خود را از دست داده جالب است بدانید تمامی مضراتی که در بسیاری از سایتها از این عمل خوانده اید فقط وفقط از این دو مورد ناشی میگردد. (یعنی اعصاب تحت فشار و املاح هدرفته)

چرا که اعصاب تحریک شده موجب تپش قلب می گردد و تپش قلب موجب بروز پدیده استرس پس تمام!!!

در علم پزشکی داریم استرس مادر تمامی امراض است !!!

استرس یعنی: ریزش مو، نابودی سلولهای عصبی، کاهش حافظه و قدرت یادگیری، تنش زیاد به قلب، بی قراری، زود رنجی، افسردگی و...

و هدر رفت املاح بدن یعنی: گودی زیر چشم، عدم رشد اعضای بدن، ضعف بینایی، لاغری مفرط و...

یکی از بدترین مضرات استمناء رسیدن شوک حرارتی به مغز است که این امر موجب کاهش سطح هوشیاری بدن می شود (مغز گرفتگی) در این حالت سطح هوشیاری 40 درصد افت می کند و درک فرد از محیط اطرافش کاهش می یابد.

پس کلیه اقدامات آتی ما برای به حداقل رساندن این مضرات است یعنی ابتدا فورا املاح حیاتی را جایگزین کنیم وتا حدودی مغز گرفته خود را باز کنیم و سپس استرس پیشامده را از میان ببریم تا نهایتا موفق خواب شویم. 

 

چرا که هیچ دارویی به اندازه خوابیدن ثمر ندارد خوابیدن موجب بازیابی بدن، پر شدن کیسه منی، آرامش اعصاب و... است از اینروست که اسلام بهترین زمان امیزش زوجین را شب دانسته تا بالافاصله بعد آن استراحت صورت گیرد.

اما از آنجا که خیلی ها بعلت داشتن اضطراب و عذاب وجدان قادر به خوابیدن نیستند در زیر بهترین اقدامات برای غلبه به این موضوع بیان شده.

چنانچه این اقدامات فوری صورت نگیرد شخص بعضا تا چند روز این استرس را با خود خواهد داشت

در این حالت شخص زود رنج هست و تا وقتی که اعصابش آرام نشده با کمترین جرقه ای پرخاشگر و عصبانی می گردد این وضعیت می تواند بعضا تا چند روز ادامه داشته باشد تحقیقات نشان داده بسیاری از جنایات که بخاطر عصبانیت بوده پیش زمینه اش یک فعالیت جنسی قرار داشته همه این بحث ها اهمیت اقدامات فوری شما بعد خودارضایی را میرساند که در زیر خواهیم گفت.

 

اکنون چکار باید کرد

با انجام این پنج دستورالعمل قادر خواهید بود تا 70 درصد از مضرات این عمل را کاهش خواهید داد هدف این پنج اصل ابتدا کاهش استرس و سپس رساندن املاح حیاتی بدن و غلبه بر عذاب وجدان خواهد بود.

 

1- ابتدا زود ادرار کنید) ابتدا قبل از هر اقدامی دیگر زود ادرار کنید تا باقی مانده منی از مجاریتان تخلیه شود

در صورت باقی ماندن منی در مجاری در آینده شاهد پدیده تشنگی مجاری خواهید بود چیزی که قبلا مفصل صحبت کردیم

باقی ماندن منی در مجاری می تواند سبب ابتلای مجددتان در روزهای آتی شود

چیزی که در روزهای آتی شما را نا آرام می سازد در این حالت مدام این پا ان پا می کنید و نمی توانید تمرکز کافی داشته باشید در چنین حالتی بعد از خوردن هر ماده غذایی مخصوصا وعده ناهار زود تحریک می شوید و سبب ابتلای مجددتان گردد پس با یک ادرار با فشار به این مضرات خاتمه دهید توصیه ما انجام چند بار ادرار تا پایان روز است.

 

2- حتما یک دوش مختصر بگیرید) همانطور که قبلا اشاره گشت اعصاب شما بشدت تحریک شده می باشد بهترین اقدامی که می تواند به شما التیام دهد یک دوش مختصر می باشد حتی در حد دو دقیقه. این کار بقدری اعصاب را آرام می کند که بعد آن خیلی ها تمایل به استراحت پیدا می کنند که این علامت مثبتی می باشد بی جهت نیست اسلام غسل بعد از آمیزش را از واجبات می داند بعلاوه اگر غسل نکنید هیچگونه نماز و امور واجب شما قابل قبول نیست.

 

3- شیر عسل بخورید) از آنجا که بدن مقادیر زیادی گلوکز و مواد معدنی و حیاتی اش را ازدست داده بعد از مدتی اگر خود راتقویت نکنید شاهد ضعف شدید در بدن و حتی گودی زیر چشم خواهید بود

بعد از تحقیقات بسیار جهت یافتن بهترین مکمل جهت رساندن املاح حیاتی بدن به چیزی نرسیدم جز شیر عسل رسیدم

این ماده در عین طبیعی بودن بسیار مقوی هم می باش (دو ویژگی بسیار مهم را با هم دارد) شیر عسل می تواند تا حدودی مغز گرفته شما را باز کند

شیر به تنهایی خود دارای پروتیین، کلسیم، منیزیم و گلوکز می باشد و اما عسل که به قول خیلی ها معجون جوانی می باشد دارای بیش از 500 نوع املاح و مواد معدنی است و چنانچه باشیر خورده شود جذب آن چند برابر می گردد.

جالب است بدانید افرادی که هنوز نتوانستند به حالت شلی عضلات برسند تنها پنج دقیقه بعد خوردن می فهمید که چقدر حالشان بهتر شده چرا که فورا گلوکز را به مغز میرساند پس به مرحله ریلکسییشن رسیده اند تمایل به استراحت پیدا می کنند و استرس کاهش می یابد.

پس کمک می کند به مرحله ریلکسیشن برسید

 

4- غلبه بر عذاب وجدان با بستن اشتباهات) اصلی ترین چیزی که هر کسی را آزار میدهد اشتباهی ست که مرتکب شده بالاخره شما گناهی مرتکب شدید که نمی توانید بی تفاوت باشید اما از طرفی هم نمی توان مدام غصه خورد پس باید بیایید و آسیب شناسی کنید و جلو این اشتباه را برای دفعات آتی ببندید.

از آنجا که بحث در این باره زیاد است در لینک زیر به تفضیل آنرا توضیح دادیم

 

5- با حرکات زیر گره عصبی را باز کنید) گره عصبی حالتی است که اعصاب پاراسمپاتیک (اعصاب غیر ارادی) فرد به خوبی کار نکند و این حالت برای کسانیکه مدت زیادی به این عمل معتادند ممکن است رخ می دهد بدترین عارضه ای که از این باب رخ میدهد اختلال در تنفس می باشد نمیدانم شاید احساس کرده اید که بعد استمناء تنفستان ریتم منظم و یکنواخت خودش را از دست داده، گاها بصورت تندتر اما کم عمق می باشد و یا بالعکس چه بسا زمانیکه نفس عمیقی می کشید حالتان بهتر میگردد  پس چرا از ابتدا خود بدن اینطور اقدام نمیکند؟ بگذریم اگر چنین حالتی دارید از حرکات مدیتیشن زیر بهره بگیرید:

الف) لای درب یا پنجره ای که میدانید جریان هوا از آن بداخل می آید را باز کنید

ب) چندمتر دورتر از پنجره به حالت چهار دست و پا بایستید و دو دست خود را محکم به زمین فشار دهید سپس در حالیکه نفس خود را در سینه حبس کرده اید به نقطه ای نگاه کنید

ج) اکنون یک لحظه مانده به اتمام هوایتان صورت خود را نزدیک درز پنجره بیاورید که نسیم به صورتتان بخورد و فورا نفس خود را تخلیه کنید و تند تند نفس بکشد

توجه کنید در این مدت به صداهایی که از محیط بیرون به داخل میرسد خوب گوش کنید

 

 

یک سوال رایج: من بالافاصله بعد این کار به مرحله آرامش میرسم و احتیاج و نیازبه خواب را در خودم می بینم آیا باید سایر مراحل را سپری کنم؟

دوست عزیز اینکه شما بعد آنهمه استرس و فشار عصبی می توانید بخوابید بسیار عالی است اما اگر چند سال معتاد به این عمل باشید خواهید دید که دیگر اینگونه نخواهد بود و در خوابیدن دچار مشکل می شوید درآن موقع توصیه ما اینست که کلیه بندهای بالا خصوصا مورد دوش مختصر را انجام دهید حتی

اگر شده تنها برای دو دقیقه هم از آن غافل نگردید چون اینکار آنقدر مزایای دیگر دارد که بعلت محدودیت در این مجال نمی گنجد.

*و اگر به دوش دسترسی ندارید دقایقی در کنار نسیم ملایم هوا قرار بگیرید این عمل هرچند به پای غسل نمیرسد اما باز تا حدی به شما التیام میدهد.

 

نظرات 25 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 06:24

سلام دوستان
خواستم از تجربه ی تلخ خود ارضایی خودم براتون بگم، من پسری ۲۵ ساله هستم که متاسفانه از سن ۱۵ سالگی درگیر خودارضایی شدم، ای کاش ۱۰ سال پیش هم سایت های اطلاع رسانی مثل این سایت وجود داشت و دسترسی بهش هم مثل الآن ساده بود، متاسفانه به نظر من مشکل بچه ها از ناآگاهی هست، آموزش مسائل جنسی متاسفانه در جامعه ی ما رها شدست، نه خانواده آموزشی میده و نه مدرسه و نه صدا و سیما و همین باعث میشه بچه ها چنین اطلاعاتی رو بصورت نادرست از افراد نادرست بگیرن، من خودم تا سن ۱۴ سالگی اصلا نمیدونستم جلق چی هست، جزء دانش آموزهای با پشتکار و منظم بودم اما عوض کردن مدرسه دبیرستانم تو سن ۱۵ سالگی باعث شد وارد محیط ناآشنایی شدم که تصور میکردم باید دانش آموز های خوبی داشته باشه و از همونجا به خاطر محیط نامناسب و ناآگاهی نتونستم مسیر خودم رو پیدا کنم و به صورت ناخودآگاه درگیر این موضوع شدم، جالب اینجاست که ۴ سال بعد و توسن ۱۹ سالگی تازه متوجه شدم که این کار عوارض داره، تا ۱۹ سالگی که وضعیتم خیلی خراب بود و هفته ای ۲ یا ۳ بار انجام میدادم، بعدش هم که فهمیدم تا بیام ترک کنم دوباره ۵ سال طول کشید، کم میشد ولی به صفر نمیرسید، خلاصه بهتون بگم اون پسر تیزهوش عاقل بانظم و پرتلاش که تمام رقیب های تحصیلیش الآن دارن در بهترین دانشگاه های دنیا تحصیل میکنن تبدیل شده به کسی که فکر خودکشی تو ذهنش هست و دوبار هم میخواسته اقدام کنه ولی یاد مادرش و زحمت هایی که کشیده واسش جلوش رو گرفته، من تاحالا ۲ بار به خاطر استمنا لعنتی دچار التهاب پروستات شدم صورتم به شدت لاغر شده(دقیقا مثل معتادها) ریزش شدید مو دارم، دچار زود انزالی هستم و یکبار هم کارم به جراحی کشیده و هیچ جای بدنم نیست که سالم مونده باشه، افسردگی شدید دارم هیچ امیدی به آینده ندارم، شب ها فقط با این امید میخوابم که صبح وقتی بیدار میشم ببینم تو همون ۱۵ سالگی هستم و همه ی این ۱۰ سال فقط یک خواب بد بوده.
بچه ها هیچ حسی تو زندگی آدم بدتر از پشیمونی و حسرت نیست تورو خدا الآن که اینترنت هست و می تونید کسب اطلاعات کنید راه درست رو انتخاب کنید
اگر هم تازه و اخیرا یا یکی دو ساله که درگیر شدید من به عنوان یه بزرگتر بهتون شدیدا توصیه میکنم که خانوادتون رو در جریان بذارید چون میتونن کمکتون کنن نگذارید این قضیه کش پیدا کنه از طریق خانواده با روانشناس در ارتباط باشید، از این که خانوادتون بفهمه نترسید چون شما هدفتون بازگشت به مسیر درست هست و هیچ خانواده ای بد فرزندشو نمیخواد و وقتی پشیمانی و تلاش شما رو ببینن که میخواید از لجن در بیاد قطعا با روی باز کمکتون میکنن، بالاخره هر فردی ممکنه اشتباه کنه ولی باید سریع متوجهش بشه و ازش فاصله بگیره
بچه واقعا از این لجن بترسید، ساده نگیریدش
ایشالا که هیچ کسی تو کل دنیا گرفتار این موضوع نشه و چیزایی که من تجربه کردم رو تجربه نکنه.

امید پنج‌شنبه 24 بهمن 1398 ساعت 16:44 http://Piroozy.blogsky.com

سلام اقایه دکتر من از سن ۱۴سالگی شروع به انجام خودارضایی کردم الان ۱۹ سالمه بدنم قویه و ورزش بدنسازی میکنم نزدیو به یک و نیم سال ابتدا وزنم بالا بود ۳۰ کیلو کم کردم و الان تو حجمم و ۱۲ کیلو زیاد کردم و رسیدم به ۸۱کیلو برنامه غذایی خوبیم دارم
جوریه که بعد خود ارضایی فرداش بدنم به حالت نرمال خودش برمیگرده در ضمن من هربار که میخوام ترک کنم کلا ۳تا۴ هفته بیشتر دووم نمیارم ، یه مشکل دیگه ایم که دارم زود انزالیمه که ۲تا۳ دقیقه خودارضایی تموم میشه لطفا منو راهنمایی کنید
ایا میتونم این خود ارضتییمو برطرف کنم و ازبین ببرمش یانه
چه زمانی طول میکشه که کاملا اثرات خودارضاییم ازبین بره؟؟؟
تروووووووخدا کمکم کنییییید
درضمن من چون ورزش میکنم هر روز ، زمانی که خود ارضایی میکنم اون روز ورزش نمیکنم تا بدنم به حالت نرمال برگرده و اسیب نبینه .

H شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 01:09

تورو به پیر ب پیغمبر کمکم کنید خسته شدم نابود شدم چیکار کنم اخه ترک کنم ؟

محمد چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 22:33

سلام خسته نباشید آیا واقعا حتی اگه فاصله زیاد باشه بازم بده؟؟ من ۱۹ سالمه کلا شاید ۵ یا ۶ بار انجام داده باشم دیگه واقعا نمیشه تحمل کرد از دو ماه پیش تا الان دو بار این کارو کردم ولی خب عوارضی هم نداشته اصلا ... فرض کنید ۲۴ سالگی ازدواج کنم سالی سه بار این کارو کنم میشه ۱۵ بار نهایت ۲۰ بار آیا باز هم ضرارتی که گفتید هم هست؟؟ توجه داشته باشید همه مواردی که مضرات رو کاهش میده هم رعایت میشه صد در صد ... ممنون

amir چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 02:48

سلام عرض میکنم
من از 12سالگی شروع کردم و متاسفانه تا امروز که 18 سالمه ادامه داشته
من زود انزالی پیدا کردم چیکار کنم خواهش میکنم دارویی چیزی پیشنهاد بدین

شما باید فورا و با سرعت هرچه بیشتری ترک نمایید
تا بدتر از این نشدید
عوارض به مرور از بین میرود

Armin سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 14:41

باسلام،من ١٧ سالمه و تا اونجایی که یادمه اولین بار بدون اینکه بدونم ١٠سالگی دست به اینکار زدم اما به مرحله ی شدید به هیچ وجه نرسید مثلا ممکن بود دوسال فاصله بیوفته شدید ترین حالتش هم دوهفته یبار بود اما الان کنکور دارم و هدفم برام خیلی مهمه اما متاسفانه طی دوماه و نیم سه بار این عملو انجام دادم و خیلی عذاب وجدان دارم ازینکه رو حافظم تاثیر بذاره..این عذاب وجدان نمیذاره خوب تمرکز کنم و حتی تلقین میکنم ک مغزم خوب کارنمیکنه خواهش میکنم راهنماییم کنید که چقدر تاثیر گذاشته ایا قابل جبران هست..؟

بله با توجه به سن کمی که دارید عوارض قابل جبران هستند

Fg دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 17:37

سلام من از 14 سالگی خودارضایی میکنم تا الان که 22 سالمه هر بار که سعی کردم ترکش کنم بعد از یکی دو ماه دوباره دچارش میشم که همین باعث ضعیفی چشام زودانزالی و کاهش یادگیریم شده میخواستم کمکم کنید که چجوری میتونم این کارو ترک کنم

خدمت شما و همه دوستان عزیز عرض کنم افرادی که تا روز چهل رسیده اند فورا به بنده ایمیل بفرستند تا اونها وارد سامانه اس ام اسی نمایم و با پیامک هر روز مراقبشان باشم

رامین یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 16:11

سلام.من حدودا 15 روزه ک ازدواج کردم.چند روز اول خیلی دیر ارضا می شدم حتی دو بار بیخیال شدیم چون اصلا ارضا نشدم ولی الان سه روزه ک به یک دقیقه نمیرسه ارضا میشم .لطفا کمکم کنید ک بدونم مشکلم چیه

بخدا از روابط زناشویی چیزی سر در نمیارم
موفق باشید :-)

. شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 22:58

من دوسال به این کار اعتیاد دارم و چشام خیلی ضعیف شده و چاهارده سال سن دارم میخام بدونم چه مدت بعد چشام به حالت اول بر میگرده

با توجه به سن کمی که دارید سه سال زمان نیاز دارید

محسن شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 22:03

من ۲۴ سالم هست از چهارده سالگی مبتلا به استمنا هستم هیکلم خوبه ۸۰ هستم ولی دستم میلرزه وزود انزال شدم تورو خدا کمکم کن اگر ترک کنم خوب میشم ممنون

آقا محسن شک نکن اگه سایت ما خوب خوب مطالعه کنی براحتی این کار کنار میگذاری درست مثل 40 نفری که تا حالا پیروز شدند

Mohsen دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 16:43

سلام. من 16 سالمه و حدود دو ساله این کارو انجام میدم.اثراتش هم به شدت در خودم دیدم مثلا شماره چشمم حدود دو هست و.... حدود هفته ای دوباره این کارو انجام دادم. دو تا سوال داشتم یکی اینکه اگه ترک کنم چشمم بهتر میشه؟؟و با این اطلاعاتی که گفتم حدود چن وقت طول میکشه تا اثراتش از بین برود؟؟؟

بله دوست عزیز با توجه به سن کمی که داری بسیاری از عوارض برمیگردند اما به شرطی که واقعا ترک بکنی و تصمیم بگیری

مسعود پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 02:21

سلام من تا جایی که یادم میاد از 5 یا 6 سالگی شروع به خود ارضایی کردم خیلی زود ذهنم به بلوغ رسیده بود نمیدونم چرا و تا الان که 18 سالمه ادامه دادمش در دوران بلوغم هم روزی 3 بار و بعضی اوقات به 6-7 بار هم میرسید من فردی خیلی خیلی باهوشی بودم ولی بعد بلوغم دیگ اون هوشم رو احساس نمیکنم جوریکه احساس میکنم مغزم خیلی معمولی و حتی بعضی اوقات کند رفتار میکنه میخواستم بدونم چه مدت طول میکشه عوارض از بین بره؟ایا کم هوشی من بخاطر خود ارضایی هستش؟واینکه چقدر تو رشد قدی تاثیر میزاره؟

اگز از حالا ترک کنی با رژیم غذایی مناسب وخصوصا مصرف عسل و ورزش سه سال طول میکشه

دختر. دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 16:46

واقعا ممنون از مطالب عالی و پربارتون.
فقط ی سوال آیا آثار خود ارضایی روی جسم مثل کم شدن بینایی و شنوایی و زودانزالی بعد از ترک ازبین میره یا نه؟
من چیکار باید بکنم؟

بله اما بستگی به سه عامل سن فرد، مدت ابتلا، و شدت ابتلا دارد
شاید اینجا کمکتون بکنه:
www.iran-moshaver.com/showthread.php?tid=716

کیوان یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:59

برای اطلاع از ضررهای استمنا و راههای ترک ان حتما حتما به سایت زیر سربزنید

www.istemna.blog.ir

یه مرد شنبه 2 آبان 1394 ساعت 00:42

R.سلام خ ممنون من از13 سالگی استمنا میکنم و الان 26 سال دارم و 6 سال ازدواج کردم ویه بچه هم دارم 19 ماهشه ولی مشکل زود انزالی ندارم حتی تا 40 دقیقه هم سکس دارم فقط روزانه خ زود خسته میشم لاغرم ورشد عضلانی خوبی ندارم صدبار ترک کردم که بیشتر از یک ماه طول نکشیده لطفا کمکم کنید چون خ پرخاشگر هم شدم با تشکر

شما موبه مو طبق دستورات جلو بیا حتما موفق خواهی شد

هادی چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 14:13

با سلام ، من حدود شش سال پیش این کار بدون اینکه ضرراتشو بدونم شروع کردم یکی دو سال بعد وقتی ضرراتشو فهمیدم سه سال ترک کرده بودم اما امسال بعد از عید نوروز نمیونم برای چی دوباره شروع کردم هر کاری میکنم نمیتونم ترک کنم تا یه هفته این استمنا نمیکنم اما روز های بعدش یهویی تحریک میشم و استمنا میکنم خواهشا کمکم کنید

آقا هادی شما موبه مو طبق بندهای گفته شده جلو بیا حتما پیروز خواهی شد
شک نکن

آشنا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 18:49

با سلام...ممنون از مطالب خوبتون...
یک سوال داشتم...همه ی ما میدونیم که استمنا مضرات زیادی برای بدن داره اما ایا این مضرات هم در رابطه ی زناشویی هم وجود دارد؟
بدیهی است وجود داشته باشد...چون ب نظر من خروج منی چ ب وسیله استمنا چ ب وسیله ی همسر فرقی نداره...خواهشا کامل توضیح بدین

نخیر به هیچ عنوان تفاوتهای بسیاری بین خودارضایی و داشتن رابطه مشروع هست که در اینجا مجال بیان همه آنها نیست توصیه ما مطالعه این لینک است

ی دوست سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 16:49

سلام
عالی بود دمتون گرم منم قبلا دچار خود ارضایی بودم از 13 تا 15 سالگی ولی با ارداه ای ک داشتم تونستم ترکش کنم من چیزی ازش نمیدونستم برا همین انجامش میدادم الانم خیلی پشیمونم موهام ...چهرم... لاغر بودنم ... وااای خیلی بده خیلی الان دوساله ترک کردم موهام کمتر میزیزه چهرم بهتر شده ولی هنوز لاغرم و مشکل جدی ک دارم زود انزالیه ک در اینده برام خیلی بد میشه برای اونایی ک انجام میدن واقعا خیلی بده خیلی خدا کنه دوباره بتونیم ب حالت اولمون بگردیم حد اقل زود انزالیمون خوب شه بتونیم ازدواج کنیم ... فقط این کار و نکنید ک بعدا خیلی پشیمون میشید خیلی...

درسته...... متشکر از نظرتون

BAD BOY سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 13:55

واقعا ممنون خیلی کمک کرد من به شما مدیونم اگه شما نبودید من به این کار.ادامه کیدادم لطمه ی بزرگی به زندگیم میزد

علی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 22:16

سلام سوالی داشتم که خیلی وقته دنباله یه جواب درست حسابی براش هستم.
من تقریبا از حدود ده سالگیم مرتکب این کار پر مضرت شدم تا الان که 16ونیم سالمه بسیار زود انزال شدم و لاغر خواستم اگه میشه یه جواب قطعی بهم بدید که آیا میتونم در آینده همسراختیار کنم یا نه؟؟؟؟؟؟
چند روز پیش نظر مردی 27 ساله رو دیدم که با اینکه 10 سال ود ترک کرده بود اما باز هم بقدری زود انزال بود که نمیتونست ازدواج کنه!!!!!!
چکاری باید انجام بدم تا خوب بشم؟؟؟؟؟
تو رررررو خدا راهنمایییم کنید

ُلام سوال خوبی پرسیدید
متاسفانه یکی عوارض این عمل زود انزالی است با توجه به شنی که دارید درصورت ترک تا سه سال بعد از آن با کمک رژیم غذایی خوب و ورزش میتوانید به این عارضه غلبه پیدا کنید

رضا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 19:26

سلام واقعا مطالب علمی و مفید زیبایی بود

رضا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 17:38

توضیحات خوبی میتوان داد

یه بنده یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 10:07

با سلام به سوال خیلی مهم و ضروری دارم اونم اینکه الان حدود یک ساله بخاطر استرس به تپش قلب شدید مبتلا هستم ریشه یه تشک. نمیتونم جمع کنم و زود بر میگردد به حالت عادی ولی خیلی اذیتم میکنه حتی دعوا هم میبینم بدون اینکه سراغ آن هم بروم دچار تپش قلب شدید میشوم و میترسم که ایست قلبی یا....کنم و دکتر قلب رفتم و اکو دادم گفت که نارسایی میترال قلب داری ممکن بر اثر همین خود ارضایی این مریضی قلبی رو گرفته باشم و آیا برای سلامتی راهی وجود داره لطفا کمکم کنید یا جوابو به ایممیلم بفرستید منتظرم

متاسفانه ضررات این عمل یکیش همان آسیب رساندن به قلب می باشد
چه بسا این عمل موجب تشدید وضعیت شما بشود

مهدی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 15:22

خودارضایی باعث لغو رسیدن املاح به عضلات بدن می شود.خودارضایی هر یک سال هم می تواند عوارض داشته باشد.شک نکنید.

jaffar یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 15:44 http://google.com

با سلام خیلی برای این اطلاعات شما ممنونم.یا علی(ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد